reklama

Co sa da robit na psychiatrii, alebo vztahy uz vidim inak...

V Zaluzi som prve dva tyzdne nespala skoro vobec. Skusali na mne nizsie davky, vyssie davky liekov na spanie, rozne druhy, rozne kvanta... A ja nic...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Zaspat som sice zaspala, ale o dve hodinyb som bola uz hore, chodila som sa prechadzat po chodbe, tam ma sestricka objavila, a tak mi zas zvysili davky. Nepomohlo. Tak som sa pre zmenu chodila prechadzat do jedalne, casom aj fajcit na zachod. Samozrejme aj tam ma nacapali (vdaka bohu za tu chapajucu sestricku, inak by som letela).

V Zaluzi sme mali mnozstvo casu. Cele poobedia, celych 12 tyzdnov... Postupne si zvyknete tak, ze mate pocit, ze ste doma, medzi svojimi, tymi, ktori vas chapu. Lebo ti vonku vam absolutne nerozumeju, nesnazia sa pochopit co sa s vami deje... Nasi napriklad dlho nechapali, ze ja musim mat suchu domacnost. A tym padom aj oni, kedze ma chcu mat doma a pomoct mi...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pochopili to az ked som z toho navalu abstakov zacala znova zvracat a brat lexauriny, prothaziny a diazepamy ako lentilky a celu roztrasenu ma odviezli po tyzdni a pol, co som bola doma z liecenia, na psychiatriu do Pezinka...

Ale naspat k Zaluziu. Pri takom mnozstve casu, ake sme mali k dispozicii, sa jednoducho nedalo nezblizit s par ludmi, zaroven ako v kazdej uzavretej komunite, nedalo sa ocakavat, ze nevzniknu vztahy, priatelstva, nepriatelstva...

Postupne som zistila, ako malo si chlapi vazia statut manzelstva. Problem nemal 25 rocny s jednym dietatom, rovnako ako 40 rocny s 2 detmi. Proste dvanast tyzdnov je prilis dlha doba na premyslanie nad sebou samym, svojimi vztahmi, tym, ci sme stastni alebo nestastni na mieste, kde sa prave spolocensky aj osobnostne nachadzame, ci hrame rolu, ktoru sme si vysnivali (ci uz v praci alebo doma), alebo len berieme co nam priniesol zivot a burime sa proti tomu sebe vlastnym sposobom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poznala som tam muza, ktory mal krasne deti, zamestnanie, po ktorom tuzi mnoho ludi, penazi vyse hlavy a pil, pretoze nic z toho ho nerobilo stastnym. Nerozumela som... Ved mal vsetko, co by som chcela ja... A potom som pochopila, ze nezalezi na tom co mate alebo nemate, ale ci vam to prinasa radost, ci napredujete, alebo len strnulo stojite na mieste, stagnujete...

Tieto liecenia mi priniesli vela informacii o muzoch. Po prve : naozaj vsetci potrebuju sex. A od toho sa odvija to, ze "co oci nevidia, srdce neboli", ze nezalezi na tom kolko maju rokov, ci su stastni alebo nestastni, proste ked pride prilezitost, malo z nich odola. A dalsia vec, je velmi vela chlapov, ktori za sex platia... To som zistila aj mimo liecebni... Bolo mi z tohto poznania nevolno. Kde sa vytratila laska, vernost, cistota manzelstva...?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, ze vy uz tieto veci viete, a ja som ta blba, ktora sa tu divi, ale aj tak som rada, ze som prisla na nieco, co mi moze pomoct v buducich vztahoch predist chybam, sklamaniam...

Za par tyzdnov som stretla 4 zenatych muzov (vonku), ktori mi otvorene povedali o svojej "naklonnosti" ku mne. S upresnenim, kde je moje miesto... Ziadne namotavanie, len to nie preboha, ved maju doma zenu, deti... A to som si kedysi myslela, ake tazke je mat sex, a pritom je to najjednoduchsia vec na svete, akurat sa moze stat, ze sa pritom citite ako handra...

Karolína Karlíková

Karolína Karlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

O zavislostiach viem vsetko a stale dost malo. Presla som si nimi, rovnako ako zivotom so zavislym. Cesta von je to najtazsie na svete... Zevraj mam 4 diagnozy. Vsetky smrtelne. No bojujem, denne, niekedy mam pocit ze ked som sa potacala opita, bolo mi lepsie. Lebo triezvy zivot, navyse bez tabletiek je pre zavisleho tazky. Je vela veci o ktore som prisla a ktore nemozem. Ale je tiez vela veci, ktore navratom k triezvemu zivotu ziskavam. Minimalne dostojnost... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu