reklama

Tusim sa samej seba tak lahko nezbavim...

Neviem ci si niekedy odpustim to vsetko, co som vykonala, a o kolko rokov zivota som pripravila mojich bliznich... Ale... Da sa vycitat si chorobu, za ktoru asi z velkej casti nemozem a ktora zo mna robi protivnu sebestrednu depresivnu kreaturu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Opat doma... Mam za sebou uz neviem kolke liecenie, a najnovsie aj pokus o samovrazdu. Podotykam, ze nie demonstrativny... Mam za sebou stavy absolutnej nefunkcnosti tela i mozgu, kedy jedine co som bola schopna dokonale vykonavat, bolo spanie... Skusila som uz aj ake to je ked odbornici skonstatuju, ze uz viac nevedia co, pripadne nechcu pomoct. Zo Zaluzia ma prepustali s verbalizovanymi obsesivnymi myslienkami na samovrazdu, ved snad si nejako poradi... Aj som si poradila, JIS-ka a policia nasho okresneho mesta by o tom vedeli rozpravat. Cele som to posrala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden by si myslel, ze to vsetko by uz povalilo aj kona. Ale stale zijem. 2 mesiace nezvraciam, neberiem ziadne navykove tabletky, nepijem... Myslite, ze je to krasny zivot? Iste, z urciteho uhla pohladu, ktorym sa ja pozeram na svoj zivot malokedy. Ved kto ocakaval, ze dosledkom abstinencie od 3 zavislosti moze byt depresia a este definitivne nepotvrdenym prvym dirigentom bipolarna afektivna porucha?

Neviem co ma v zivote caka, ci sa niekedy vydam, ci sa vobec niekedy opat zamestnam... Kazdopadne, tentokrat sa nevzdam. Idem na vysku. Znova, Myslim, ze uz viac neprevraciam cele prednasky, co by mi do urcitej miery mohlo pomoct v studiu :/ Cakaju ma /mozno/ jazykove kurzy, druhy stupen "hudobky", pracovne pohovory. Ked ma vyrazia dverami, mozno vojdem oknom. A mozno sklopim usi a rozhadze ma to do takej miery, ze si doma budem trhat vlasy a nenavidiet svoju niekdajsiu krasu, inteligenciu, a terajsie pribudajuce "antidepresivne kila" a odumrete neurony.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ktovie, zivot sa so mnou hra. Ale odvazim sa dufat, ze tentokrat som si v kartach namiesala aj nejake esa...

A svojmu byvalemu prajem Utrpenie Mikulasa Horna.

Karolína Karlíková

Karolína Karlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

O zavislostiach viem vsetko a stale dost malo. Presla som si nimi, rovnako ako zivotom so zavislym. Cesta von je to najtazsie na svete... Zevraj mam 4 diagnozy. Vsetky smrtelne. No bojujem, denne, niekedy mam pocit ze ked som sa potacala opita, bolo mi lepsie. Lebo triezvy zivot, navyse bez tabletiek je pre zavisleho tazky. Je vela veci o ktore som prisla a ktore nemozem. Ale je tiez vela veci, ktore navratom k triezvemu zivotu ziskavam. Minimalne dostojnost... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu