reklama

Nase cesty sa rozchadzaju

Filip. Filip bol jednym z mne blizkych osob na lieceni. Nehovoril takmer nic, a ked hovoril, pouzival rozvite, nic nevypovedajuce vety, ktorych obsahu nik nerozumel a preto sme postupne nadobudli dojem, ze zrejme bude filozof, ktory nam predostiera velmi hlboke myslienky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

V skutocnosti bol Filip naozaj velmi hlbavy, ale faktom bolo, ze to dokazal dat len na papier a akonahle otvoril usta, vypustal same somariny.

V jedno februarove rano prisiel na fajciarku v slapkach. Sadol si na lavicku, vyzul sa a vylozil nohy na stol. "Aha," hybal prstami a ukazoval nam nove sobie ponozky. Tie nasledne daroval jednej nasej kamaratke ked ju prepustali a ta ma informovala, ze si ich postavila doma do kuta. Ano, postavila.

Filip vyfajcil dve krabicky za den. Samozrejme, kedze bol dlhodobo nezamestnany, sponzorovala ho mama, zena, ktora z minimalnej mzdy tahala celu domacnost. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vzdy, ked potreboval ist na toaletu, zahlasil nam "da sa mi" a isiel curat do krikov asi dva metre od nas.

Bol to neskutocny, trochu neohrabany dobrak, ktory si prefetoval pol zivota a zanechalo to na nom vyrazne stopy. Filip mal pieskomila Oskara. Myslim, ze ten ho najviac chapal.

Jeho najvacsou vadou bolo, ze sa do mna zamiloval a odkedy som ja, resp. moj bavorsky kroj, vyhrala karneval, nepohol sa odo mna.

Kazdopadne, mlcanie s nim bolo krasne. Planovali sme, ze budeme zit v lese a denne budeme spolu mlcat az na veky vekov. Zial, prv nez sme to stihli, zacal znova pit, hoci mi hovori, ze uz pije len pivo a fernet. LEN??? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dalsi zamilovany sa volal Igor. Mal priblizne 165cm do vysky a rovnako v pase. Maloval mi obrazy, ktore nasledne moja spolubyvajuca hodila do kontajnera. Vraj odkedy ich priniesol, nemoze spavat. Raz vecer za mnou prisiel a zdoveril sa mi, ze by so mnou rad chodil, lebo ma miluje ako este nikoho. Tak som mu vysvetlila, ze my dvaja nemame spolocny ani zmysel pre humor, ani temy, o ktorych by sme sa dokazali rozpravat. Zacal sa mi vyhrazat, ze podpise reverz, pretoze mu od zialu pukne srdce. Nepomohlo, zamilovanost z mojej strany neprisla ani po tomto, a tak nakoniec predsa len zostal.

Asi jediny chlap, ktory naozaj pohol mojim brnenim, ktore som si od rozchodu s Lukasom vybudovala, bol doktor - prakticky lekar. Pekny, autoritativny s dostatkom drobnych na to, aby mi denne nosil zo 3 - 4 kavy z automatu. A ja som ju poctivo zakazdym vypila, napriek tomu, ze potom som nevedela co so sebou. A tak som mu jedneho pekneho vecera vyznala svoje city a odvtedy uz liecenie nebolo take zdlhave. Rozpravat som sa s nim prestala az po tom, ako mi oznamil, ze chce dat svojmu manzelstvu druhu sancu. Jeho druha sanca vyzerala tak, ze hned ako prisiel domov, sa z trucu opil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a nakoniec tu bol Lubos. Sportovec, ktory od rana do vecera behal po areali. Casom sme behavali spolu. On si odbehol svojich 10 koleciek, a nasledne som sa pripojila, a slimacim tempom sme dali dalsich 5. Po stvrtom vecernom behu som skoncila na ortopedii. Voda v kolene a poskodeny meniskus.

Babka mala pravdu, ze my sme hudobnici a nie sportovci.

Myslim, ze Lubos bol jeden z mala,ktory bral liecenie neskutocne vazne. A zo strachu pred recidivou sa momentalne nachadza v resoce.

A ja? Mam svoj A-klub. Iny ako AA-kluby. Rozpravame sa o tom ako sa nam dari, riesime obycajne veci, a teme alkohol sa venujeme len okrajovo. Nik z nas si nepocita dni, kolko abstinuje. Nemodlime sa, nezapalujeme sviecku... Nam staci, ze sme cisti a vieme o sebe takmer vsetko.

Karolína Karlíková

Karolína Karlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

O zavislostiach viem vsetko a stale dost malo. Presla som si nimi, rovnako ako zivotom so zavislym. Cesta von je to najtazsie na svete... Zevraj mam 4 diagnozy. Vsetky smrtelne. No bojujem, denne, niekedy mam pocit ze ked som sa potacala opita, bolo mi lepsie. Lebo triezvy zivot, navyse bez tabletiek je pre zavisleho tazky. Je vela veci o ktore som prisla a ktore nemozem. Ale je tiez vela veci, ktore navratom k triezvemu zivotu ziskavam. Minimalne dostojnost... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu