reklama

Vsetko najlepsie

Ja a Lukas. Nikto okrem nas neexistoval. Prvy rok. Zili sme sami sebou, prekonali sme vsetky problemy so smiechom, dokazali sme sa hodiny rozpravat, milovat... Tymito riadkami mu chcem zazelat vsetko naj ak si to niekedy precita

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Prve mesiace sme mali problemy najst ubytovanie. Lukas sa do hladania vlozil, ja som mu s tym nevedela pomoct, nevedela som natolko po anglicky, ani by som sa neodvazila nieco vyberat sama, velmi lahko by ma oklamali.

Vybrali sme si nadherny dom. Obrovsky dom s mohutnym drevenym schodiskom, ktory sme si nemohli dovolit, ale vtedy nas to nezaujimalo. Ved robotu si najdem aj ja, niekedy. Nebolo nad susedov, ktori nam zo zaciatku denne nosili indicke speciality, z ktorych nehorazne palili usta, ale spravne rozohriali na dlhe noci cerstvej lasky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O par tyzdnov sme navyse dostali macku, ktora s nami cestovala aj do neskorsich pribytkov. Plus jej potomkovia. Spavali s nami, boli akymsi specatenim, ze uz zaciname, alebo v buducnosti chceme, byt rodina.

Lukas bol sikovny. Vedel sa obracat, a najlepsie mu to hovorilo. Nakoniec aj zakotvil v praci, kde najviac vyuzil svoju extrovertnu povahu, sarkazmus, dovtip, a umenie hovorit putavo. Bol velmi sarmantny a bola som nanho hrda.

O to viac prekvapujuce boli vsetky tie veci za zatvorenymi dverami... Gamblovanie. Pravidelne ustipacne poznamky na moju adresu pred nasimi znamymi. Neskor pestovanie... Vtedy som sa bala kazdy den, kazdy okamih, co som bola sama doma. Policia by sa s nami asi nehrala. Mala som uz vtedy vidiet, ze toto nie je muz, ktoreho by som chcela za otca svojich deti?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na jednej strane sa dokazal o mna starat, nikdy nezdvihol hlas, kazdu sarkasticku poznamku, ktora sa ma dotkla, vzdy olutoval, dokazal ist o polnoci do vzdialeneho obchodu kupit mi paracetamol a tampony. Na druhej strane mi postupne cim dalej, tym viac ublizoval, vystavoval svojimi aktivitami moj zivot do ohrozenia, riskoval ze skoncim spolu s nim vo vazeni, nevsimal si, ako chradnem, ako sa pre nas trapim, nechal ma skoncit na centralnom prijme. Nepodal mi ruku, zene, ktorej vravieval, ze s nou chce 5 deti, ze ju miluje... Ako povedala moja mama, zlyhal ako clovek.

Napriek tomu,........, zelam Ti, aby si sa dokazal prebudit, prestat gamblovat, lebo Ty mas problem, ja o tom uz viem svoje, si ako z prednasky o gambleroch. Zelam Ti zdravie, aby ladviny posluchali, aby Ta obchadzali chripky, aby si sa nikdy nebal, ze nebudes mat co jest, aby si nezil ustavicne na dlh. Ak este mas pani Macku a kocura Kocura, odkaz im, ze mi chybaju, ale uz nastal cas, aby som davala lasku mojmu novemu... Prajem Ti uspesnu karieru, potencial na to mas. A v neposlednom rade, aby si mal manzelku, s ktorou budes najstastnejsim muzom na svete. Nebudem to ja. Uz to konecne nechcem byt ja. Ale prajem Ti to... Odpustam Ti, odpustam sebe... A prajem nam vsetko najlepsie.

Karolína Karlíková

Karolína Karlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

O zavislostiach viem vsetko a stale dost malo. Presla som si nimi, rovnako ako zivotom so zavislym. Cesta von je to najtazsie na svete... Zevraj mam 4 diagnozy. Vsetky smrtelne. No bojujem, denne, niekedy mam pocit ze ked som sa potacala opita, bolo mi lepsie. Lebo triezvy zivot, navyse bez tabletiek je pre zavisleho tazky. Je vela veci o ktore som prisla a ktore nemozem. Ale je tiez vela veci, ktore navratom k triezvemu zivotu ziskavam. Minimalne dostojnost... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu